رئیس اداره هواشناسی مهاباد؛

کاهش محسوس دمای هوای مهاباد

مهابادی ها درحال سپری کردن یکی از سردترین روزهای سال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت:با خروج سامانه بارشی و ورود توده  هوا سرد به منطقه دمای هوا این شهرستان به 13 درجه زیر صفر رسیده است.

محمدپور افزود:آسمان امروز مهاباد ابری تا تمام ابری همرا با  احتمال بارش های ضعیف و پراکنده در برخی مناطق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد:دمای هوا مهاباد در شبانه روز گذشته بین حداقل 3 و حداکثر 12 درجه بالای صفر در نوسان بوده که اکنون رطوبت نسبی هوا به 72 درصد رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد:بر اساس داده ها تکاب و چالدران با دمای 20 درجه زیر صفر سردترین ایستگاه های استان و پلدشت با دمای 4 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه است.

توصیه های هواشناسی

رئیس ادره هواشناسی مهاباد بیان کرد: با توجه به برودت هوا یخ زدگی معابر عمومی و جاده های بین شهری ؛ همچنین احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی پیش بینی می شود.

محمد پور افزود:همشهریان از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم غذا و البسه گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و نسبت به سوختگیری در مبدا اقدام کنند.

 انتهای پیام/خ

 

کاهش دمای هوای مهابادبه 13 درجه زیر صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.