رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، گفت: به مناسبت آغاز دهه فجر این سازمان نسبت هفت المان مناسبتی در میادین اصلی سنندج نصب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ هه‌تاو فریدونی رئیس  سازمانسیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با توجه به رسالت کاری خود در خصوص فضاسازی محیطی سطح شهر تمهیدات لازم را صورت داده است.

 وی افزود: با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر عملیات آذین‌بندی و نورپردازی خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر توسط  شهرداری مناطق سه‌گانه آغازشده است.

فریدونی بیان کرد: باهدف تداعی کردن یاد و خاطرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان اقدام لازم در خصوص ساخت المان مناسبتی را انجام داده است.

وی از نصب  هفت المان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این المان‌ها شامل المان 22 بهمن، گل لاله ،جعبه‌های حاوی شعار و موتورسوار است.

فریدونی اعلام کرد: در حال حاضر عملیات رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی این المان‌ها در کارگاه این سازمان در حال آماده شدن است و تا اواخر هفته‌جاری این المان‌ها  در میادین اصلی سطح شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

نصب المان در سطح شهر سنندج به مناسبت یاد و خاطرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.