نسخه دوسیم‌کارت گلکسی اس 9 نیز عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ با ایجاد صفحه ای در وب‌سایت خود برای پشتیبانی از نسخه دوسیمکارته گلکسی اس 9، سورپرایز خود را قبل از عرضه لو داد.

نسخه دوسیمکارت گلکسی اس 9 نیز عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ صفحه ای در وب سایت خود برای پشتیبانی از نسخه دوسیم‌کارته گلکسی اس 9 ایجاد کرد. این اقدام زودهنگام سامسونگ قبل از معرفی پرچمدار 2018 خود، سورپرایز جدید این شرکت را لو داد.

در صفحه ایجاد شده در سایت سامسونگ، به جزئیات گلکسی اس 9 اشاره ای نشده و تنها از عرضه نسخه دوسیم‌کارته این گوشی در برخی کشورهای اروپایی خبر داده است.

گفتنی است؛ شرکت سامسونگ معمولا برای گوشی های پرطرفدار خود نسخه دوسیم‌کارته عرضه  می کند. اگر امسال قصد داشته باشد برای پرچمدار جدید خود نیز این کار را انجام دهد، احتمال می رود هم برای نسخه پلاس و هم برای نسخه معمولی نسخه دو سیم‌کارته عرضه کند. معمولا کاربران گوشی های دوسیم‌کارته سامسونگ، باید سیمکارت دوم را در درگاه کارت حافظه قرار دهند. به این معنا که در صورت استفاده از سیمکارت دوم، از وجود کارت حافظه محروم میشوند. احتمال می رود سامسونگ در پرچمدار جدید خود درگاه مجزایی برای سیم‌کارت دوم قرار دهد تا کاربران بتوانند از هر دو درگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/

نسخه دوسیم‌کارته گلکسی اس 9 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
گوشی هایی که وارد بازار می شود، ۴ سیم کارت باشد، حافظه ۲۵۰۰گیگابایتی باشد، باسرعت ۲۵۰۰ گیگابیت باشد. داره رم ۲۵۰۰ گیگابایتی باشد، داره یک فلش ۲۵۰۰ گیگابایتی باشد .
داره دوربین باکیفیت بالا باشد.
آخرین اخبار