شیائومی Mi 7 را در بارسلونا معرفی نمی‌کند

منابع ادعا می‌کنند که شیائومی در MWC 2018 بارسلونا برنامه ای برای معرفی گوشی نخواهد داشت.

طبق ادعای منابع شیائومی Mi 7 را در بارسلونا معرفی نمی کند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر خلاف سال گذشته شیائومی قطعا در MWC 2018 حضور خواهد داشت. با این حال یکی از کارمندان ارشد شرکت گفته است که هیچ رونمایی در MWC 2018 انجام نخواهد شد. این به این معنی است که به طور مثال  Mi 7 یا Mi  Max 3 معرفی نخواهند شد. از طرف دیگر یکی از تامین‌کنندگان شیائومی ادعا می کند شرکت در حال آماده شدن برای مدل به روز شده Mi Mix 2S است. همچنین منابع دیگر می گویند که تراشه اختصاصی  Surge S2 در نمایشگاه معرفی خواهد شد.

کاملا واضح است که شیائومی در حال تهیه چند دستگاه (Device) جدید و جالب در آینده ای نزدیک است.

به نظر می رسد شیائومی در حالی قصد معرفی گوشی جدید در MWC 2018  ندارد که LG و هوآوی گوشی های G7 و P11 را معرفی خواهند کرد. همچنین معرفی پرچمدار جدید سامسونگ S9 در تاریخ 25 فوریه خواهد بود. طبیعی است که هیچ شرکتی نمی خواهد به شکلی رونمایی شود که زیر سایه S9 سامسونگ بماند.

آن چه درباره شیائومی می دانیم این است که این گوشی از یک تراشه اسنپ دراگون 845 استفاده خواهد کرد. همچنین انتظارمی‌رود این گوشی رم 8 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.65 اینچی با کیفیت صفحه FullHD+ داشته باشد. علاوه بر این از دوربین 16 مگاپیکسل Dual نیز بهره می‌برد.

انتهای پیام/

شیائومی در MWC 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار