امسال، بالاترین آمار آزادی محکومان مالی غیرعمد در اردبیل

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال تعداد 296 نفر از محکومان مالی غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم‌اله محبوبی ، مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل صبح امروز در مراسم ششمین جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان اردبیل که با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مدیرکل زندان‌های استان، مدیرکل کمیته امداد استان، دادستان اردبیل، خیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات ستاد دیه استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای امسال تعداد 296 نفر از محکومان مالی غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند که این افراد داری محکومیت غیر عمد مالی بودند و مبلغ کل محکومیت این 296 نفر به میزان 21 میلیارد و 118 میلیون تومان بود.

وی گفت: از این تعداد 9 نفر زن و 287 نفر مرد بودند که 224 نفر به دلیل محکومیت مالی، 60 نفر مهریه و 12 نفر نیز محکومیت دیه داشتند که خوشبختانه با کمک ستاد دیه استان، خیران و گذشت شاکیان،‌ مقدمات آزادی این افراد فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل افزود: در مراسم جشن گلریزان امسال، تصمیم گرفته شد که جشن آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در اردبیل به صورت دو ماه یکبار برگزار شود که تا به امروز 5 مرحله برگزار شد و  با برگزاری ششمین جشن آزادسازی نیز امروز 39 نفر دیگر آزاد می‌شود.

محبوبی تصریح کرد: خوشبختانه امسال بالاترین میزان آزادسازی زندانیان غیرعمد مالی را در 16 سال گذشته شاهد هستیم که تلاش می‌کنیم قبل از عید نوروز بتوانیم افرادی با محکومیت‌های مالی کمتر از 4 میلیون را به کمک خیرین مستقیما از زندان آزاد کنیم.

وی بیان کرد: توسط ستاد دیه استان اردبیل به 296 نفری که از ابتدای امسال در آزاد شدند،‌ مبلغ یک میلیارد و 53 میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا شده است.

 

انتهای پیام/ع

آزادی 296 نفر از محکومان مالی غیرعمد در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.