ضرورت رسیدگی به مشکلات واحدهای مسکن مهر کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: رویکردهای اعمال شده در حوزه تعاونی‌های مسکن مهر باید در راستای کاهش مشکلات این حوزه باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه تعاونی مسکن مهر سنندج با تاکید بر واگذاری واحدهای آماده تحویل به صاحبان آنها گفت: با اعمال رویکردهای جدید در حوزه تعاونی‌های مسکن مهر باید شاهد کاهش روزافزون مشکلات این حوزه باشیم.

صلواتی افزود: واگذاری‌های غیر کارشناسانه زمین در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سالیان گذشته مشکلات ترافیکی، درمانی، آموزشی در تعاونی‌های مسکن مهر استان به بار آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر مدیران ذیربط باید در پروژه تعاونی‌های مسکن ورود پیدا کنند.

وی بررسی مشکلات این واحدها در تمام زوایا را ضروری دانست و اذعان داشت: بخش قابل توجهی از موفقیت مسکن مهر استان مرهون زحمات تیم کاری اداره سابق تعاون است.

مدیر اتحادیه تعاونی مسکن مهر سنندج نیز در این دیدار با اشاره به وجود 77 تعاونی مسکن مهر بهاران سنندج، اظهار داشت: 3 هزار و 148 واحد از 5 هزار 468 واحد مسکن این تعاونی‌ها به متقاضیان واگذار شده است و بالغ بر 2300 واحد دیگر در قالب سه فاز اجرایی در دست احداث و تکمیل است.

انتهای پیام/ د م

واگذاری 3 هزار و 148 واحد از 5 هزار 468 واحد مسکن مهر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.