مديركل کمیته امداد استان اردبيل گفت: اردبيلی ‌های خير تاكنون بيش از يک‌ ميليارد تومان به جشن نيكوكاری در سال 96 كمک كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسين دشتی، مديركل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اردبيل با اشاره به اينكه اردبيلی های خير تاكنون بيش از يكک ميليارد تومان به جشن نيكوكاری كمک كرده‌اند، گفت: تمهيدات لازم برای هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن جشن نيكوكاری در سال‌ جاری صورت گرفته است.

وی با بيان اينكه با همكاری سازمان صدا و سيما، سازمان دانش آموزی، آموزش و پروش، بسيج و شهرداری اردبيل تلاش داريم شادی بخش كانون خانوار تحت حمايت و اقشار آسيب‌پذير اين استان باشيم، افزود: جشن نيكوكاری در آستانه سال نو و با هدف تأمين نيازهای ضروری خانوار تحت حمايت و افراد نيازمند برگزار می‌شود تا آنها نيز با آرامش خاطر سال جديد را آغاز كنند.

دشتی با اشاره به اينكه جشن نيكوكاری سال 96، در روزهای 16، 17 و 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد، بيان كرد: اين جشن چهارشنبه 16 اسفند ماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه 17 اسفندماه در پايگاه‌های كميته امداد در سطح شهر و جمعه 18 اسفند ماه در ميعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

مديركل کمیته امداد استان اردبيل با اعلام اينكه خيران اردبيلی می‌توانند كمک های نقدی و غيرنقدی خود را به 200 پايگاه ثابت و سيار مستقر در سطح استان تحويل دهند، گفت: 170 هزار پاكت جشن نيكوكاری نيز بين دانش آموزان اردبيلی توزيع شده است.

وی با بيان اينكه همواره شاهد افزايش كمک های مردمی به كميته امداد هستيم، افزود: حسن اعتماد عمومی به اين نهاد موجب افزايش روزافزون کمک ‌های خيران و نيكوكاران شده است كه هر چقدر اين كمک ‌ها بيشتر شود به همان ميزان می ‌توانيم پاسخگوی نيازهای ضروری نيازمندان باشيم.

دشتی با اشاره به اينكه كمک ‌های مردمی در سريع‌ترين زمان ممكن به دست خانوار تحت حمايت و افراد بی‌بضاعت می رسد، گفت: تمامی خدمات كميته امداد بر اساس سيستم نيازسنجی صورت می‌گيرد كه در آن نيازهای اساسی خانوار تحت حمايت طبقه‌بندی شده و اين امر تسهيل و تسريع روند رسيدگی به امور مددجويان را رقم زده است.

مديركل کمیته امداد استان اردبيل با اعلام اينكه اردبيلی ‌های خير بيش از 2 ميليارد و 800 ميليون تومان در سال 95 به جشن نيكوكاری كمک كرده بودند، اعلام كرد: كمک ‌های مردم اردبيل در جشن نيكوكاری سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال 94، حدود 31 درصد رشد داشته است.

وی با بيان اينكه خيران 2 ميليارد و 370 ميليون تومان در جشن نيكوكاری سال 95 به‌صورت غيرنقدی به مددجويان تحت حمايت كمک كرده بودند، گفت: 430 ميليون تومان نيز در جشن نيكوكاری سال گذشته به‌صورت نقدی به خانوار تحت حمايت كمک شده بود.

دشتی به كمک 160 ميليون تومانی دانش آموزان در جشن نيكوكاری سال 95 به همنوعان نيازمند خود اشاره كرد و افزود: درصدد هستيم با ترويج سنت‌های حسنه اسلامی در بين كودكان و نوجوانان، ياری‌رسانی به نيازمندان را از همان دوران كودكی به آنها بياموزيم.

 

انتهای پيام/ح

توزیع پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.