جادوگر، عامل جدایی گواردیولا از بحران

تیم فوتبال استقلال خوزستان تلاش می کند تا با پیروزی مقابل سپیدرود رشت، از بحران خارج شود.

جادوگر، عامل جدایی گواردیولا از بحرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلالی های خوزستان درحالی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر  به مصاف سپیدرود رشت می روند که امیدوارند با پیروزی در این مسابقه، از قعر جدول فاصله بگیرند.

با  توجه به فاصله کم امتیازات میان تیم های پایین جدولی و اینکه کسب 3 امتیاز سبب می شود تا تیم ها صعود زیادی در جدول داشته باشند، اگر تیم استقلال خوزستان که در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است، بتواند از سد سپیدرود رشت بگذرد، می تواند در رده بندی کلی لیگ صعود 3 پله ای داشته باشد.

شاگردان ویسی در صورت پیروزی مقابل سپیدرود رشت در بازی این هفته، بالاتر از این تیم قرار می‌گیرند و یا پیروزی بازی خانگی برابر سپاهان می‌تواند به طور کامل از قعرنشینی جدا شود و با خیال راحت فصل را به پایان برساند.

استقلال خوزستان پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم دچار مشکلات مالی شد و بازیکنان زیادی را از دست داد و همین موضوع سبب شد تا این تیم در لیگ هفدهم وضعیت خوبی نداشته باشد.

دیدار شاگردان جادوگر و پپ وطنی، جمعه و از ساعت 15:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود و در صورت پیروزی، جادوگر فوتبال ایران ( علی کریمی ) می تواند گواردیولای وطنی ( عبدالله ویسی ) را از بحران خارج کند.

انتهای پیام/

جدال کریمی و ویسی برای فرار از بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
استقلال سرور
آخرین اخبار