بسته ورزشی دوشنبه 9 بهمن ماه

با بسته ورزشی دوشنبه 9 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، معرفی نفرات برتر مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی استان کرمان، پایان مسابقات آزاد و رده بندی قهرمانی تنیس روی میز استان کرمان، نایب قهرمانی والیبالیست های نوجوان لاستيك بارز در کشور، برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه در رفسنجان، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان منوجان، برگزاری مسابقات فوتبال روی میز ویژه بانوان در جیرفت و افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان زن ادارت زندان های استان کرمان پیگیری شده است.

 

* معرفی نفرات برتر مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی استان کرمان

مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی استان در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها که با حضور 50 شرکت کننده از سراسر استان در دو بخش انفرادی و دوبل  به میزبانی شهر کرمان در مجموعه تفریحی ورزشی نوتریکا(حامی فوتبال رومیز استان کرمان) برگزار شد، در بخش انفرادی، آریا رحیمی، امیر رحیمی و حسین پیرمرادی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش دوبل نیز آریا رحیمی و مسلم آذرافزا مقام اول را به خود اختصاص دادند.

سلمان باقری و حمید زید آبادی  و  امیر رحیمی و حسین پیرمرادی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را تصاحب کردند.

در این رقابت ها، علی رنجبر با 13 سال سن و مقام پنجم از رفسنجان به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد.

 

* پایان مسابقات آزاد و رده بندی قهرمانی تنیس روی میز استان کرمان

مرحله دوم مسابقات آزاد و رده بندی تنیس روی میز قهرمانی نونهالان و نوجوانان پسر استان کرمان که به میزبانی کرمان در سالن شادروان کهنوجی این شهر برگزارشد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها که با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های راور، کرمان، سیرجان، رفسنجان، بم و زرند برگزار شد، در بخش نونهالان، معین نزهتی (کرمان)، امیرعلی دهقان (بم) و علی خداوردی (کرمان) به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرارگرفتند.

در بخش نوجوانان نیز امین شیخ اسدی (کرمان)، مهدی مظهری صفات (کرمان) و حسام واجد (بم) اول، دوم و سوم شدند.

این مسابقات به صورت دوره‌ای ـ آسیایی برگزار می‌ شود تا نفرات اول تا هشتم مشخص گردند.

 

* تيم نوجوانان لاستيك بارز نائب قهرمان كشور شد

در مرحله نهايي مسابقات والیبال ليگ دسته يك نوجوانان كشور در قم تيم نوجوانان لاستيك بارز كرمان به مصاف تيم صنايع اردكان رفت و در ديداري نزديك و پاياپاي بازي را با نتيجه نزديك ٣-٢ واگذار كرد و به عنوان نائب قهرماني دست يافت.

ديدار رده بندي نیز بين تيم هاي كريمه قم و شهرداري قزوين برگزار برگزار شد و تيم شهرداي قزوين با نتيجه ٣-٠ حريف خود را از پيش رو برداشت و به مقام سوم دست يافت.

 

* برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه در رفسنجان

 مسابقات قهرمانی پرس سینه رفسنجان، گرامیداشت زنده یاد عباس ناصری، پیشکسوت ورزش این شهرستان با حضور بیش از 110 ورزشکار در اوزان مختلف در سالن اداره کار برگزار شد.

در پایان این رقابت ها از 30 نفر برتر اوزان مختلف این رقابت ها با اهدای حکم و مدال تقدیر شد.

 

‍*  ‍ مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان منوجان

‍ ‍ مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال منوجان در سالن کنفرانس دفتر شورای اسلامی شهرمنوجان واقع در شهرداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، تیم ها در دوگروه ۵ تیمی قرار گرفتند که بر این اساس، شهرداری منوجان، پرسپولیس ماهکنگان، شهدا چشمه، شهید کوهشهری و نخلستان چغوکی در گروه یک و جوانان متحد، شهیدمحمدی عباس آباد، شهید سیاهی ریگ زریز، انقلاب طالقان و پرسپولیس نوین ماهکنگان در گروه دو رقابت ها قرارگرفتند.

در پایان مقرر شد تمامی تیم ها تا۱۵بهمن نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

شروع بازی ها از۲۳بهمن ماه  است.

 

* برگزاری مسابقات فوتبال روی میز ویژه بانوان در جیرفت

مسابقات فوتبال روی میز ویژه بانوان، جام دهه فجر 26 بهمن جاری در محل خانه فوتبال روی میز جیرفت در پارک ولیعصر این شهرستان برگزارمی شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این رقابت ها تا تاریخ 96/11/23  به اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت مراجعه یا با شماره تلفن 43311009 تماس حاصل کنند.

یادآور می شود: شرکت در این جام رایگان است.

 

* افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان زن ادارت زندان های استان کرمان

مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان زن ادارات زندان استان کرمان فردا سه شنبه ۱۰بهمن ساعت ۸ صبح  به میزبانی شهرستان زرند در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزارمی شود.

 انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار