تیم ذوب آهن در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن می‌تواند در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آیزاول هند در مرحله جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در مورد میزان آمادگی بازیکنان تیمش تصریح کرد: تجربه بازی با فجرکمک کرد تا در این بازی مصمم باشیم وتلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم.

وی افزود:این بازی برایمان خیلی مهم است. از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم که امیدواریم به ما برای بازی فردا کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم ما خوشبختانه شرایط ایده‌آل را پیدا کرده است وتمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، خاطر نشان کرد : بازی آنقدر مهم بوده که ما از دو روز قبل به اردو رفتیم. باید مراقب باشیم و تمرکز کنیم تا با قدرت به گل برسیم و در نهایت برنده بازی شویم.

قلعه‌نویی در مورد میزان شناختش از فوتبال هند و اینکه آیا حریف بازیکن سرشناسی دارد، گفت: شناخت کافی از آنها داریم ،یک ماه است این تیم را آنالیز می‌کنیم. می‌دانیم در 10 بازی ‌آنها 4 برد، 3 تساوی و 3 شکست داشتند ولی به هیچ وجه این حریف را دست کم نمی‌گیریم.

وی یادآوری کرد:آنها قهرمان هند شدند و یک مربی حرفه‌ای پرتغالی دارند. این تیم ۶ بازیکن خارجی دارد که طبق قانون باید از چهار بازیکن استفاده کنند. چند سالی هست که هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد تا بتواند به سطح اول فوتبال آسیا بازگردد.

شایان ذکر است: در مرحله جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا،  دو تیم آیزاول هند و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17 فردا سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.