رهروان مکتب حسینی تا پای جان از مظلومان یمن و قدس حمایت می‌کنند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: رهروان مکتب حسینی تا پای جان از مظلومان یمن و قدس حمایت می‌کنند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه‌ای به مناسبت پایان  پنجاه و دومین نشست سراسری خود اعلام کرد:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن حمایت از ملت مظلوم بحرین، محکوم کردن کشتار مردم بی گناه یمن و حمایت از قدس عزیز به عنوان قلب تپنده و پایتخت معنوی جهان اسلام، اعلام می‌دارد که رهروان مکتب حسینی تا پای جان از مظلوم حمایت و بر ظالم خواهند شورید و این تلاش را با تکیه بر علم و دانش خود و از طریق سعی و مجاهدت برای ارتقای جایگاه علمی ایران، مضاعف خواهند کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

 اینک و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، این تشکل پیشتاز در نهضت ظلم ستیزی و عدالتخواهی، پنجاه و دومین مجمع عمومی خود را که همچون گذشته، مزین به پیام سراسر محبت مقام معظم رهبری گردیده است، با عزمی راسخ برای گشودن مسیری نو به پایان می‌برد.

اتحادیه، در راستای شناخت تحولات زمانه حاضر و انتظارات متناسب با آن، فرصتی تازه برای رهایی از اختلافات سلیقه‌ای و حرکتی همدلانه و مستمر در پیش روی خود می‌بیند و تلاش دارد با برنامه‌ریزی تحول آفرین در سایه ایجاد فضای معنویت و اخلاص، برای حذف انگیزه‌های شخصی و جناحی از ساحت اتحادیه تمامی مساعی خویش را به کاربندد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن حمایت از ملت مظلوم بحرین، محکوم کردن کشتار مردم بی گناه یمن و حمایت از قدس عزیز به عنوان قلب تپنده و پایتخت معنوی جهان اسلام، اعلام می‌دارد که رهروان مکتب حسینی تا پای جان از مظلوم حمایت و بر ظالم خواهند شورید و این تلاش را با تکیه بر علم و دانش خود و از طریق سعی و مجاهدت برای ارتقای جایگاه علمی ایران، مضاعف خواهند نمود.

در پایان، اتحادیه اعلام می‌دارد که بر عهد خود با امام (ره) و رهبری، پایدار و ثابت قدم بوده و از همه ظرفیت‌های ممکن در انجمن‌های تابعه برای تعالی اتحادیه، بهره خواهد برد.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار