همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

برگزاری افزون بر ۴۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در آذربایجان غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای افزون بر ۴۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در استان بمناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران انقلابی رفیع و با صلابت است كه به حضرت مهدی (عج) بست خواهد شد.

وی افزود:440 برنامه خرد و کلان توسط اداره کل ارشاد در دهه فجر برگزار می شودكه در بخش مسابقه هنرهای تجسمی دو نفر از استان آذربايجان غربی اثر خود را ارائه داده اند.

كريمی گفت:امسال در بخش هنرهای تجسمی 9 هزار اثر از کل کشور ارسال که از این میان 150 اثر انتخاب شده وهمزمان با جشنواره هنرهای تجسمی آثار 10 هنرمند نیز در ارومیه به نمایش در خواهد آمد.

وي بيان كرد:نمایشگاه هنرهای تجسمی و جشن ها در اکثر شهرستان ها برگزار خواهد شدواهدای بسته فرهنگی در مناطق حاشیه نشین، اهدای و رونمایی از کتاب از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود:جامعه ارامنه و مسیحیان با استحکام و به خوبی برنامه های دهه فجر را برگزار می نمایند و ویژه مراسم دعای ادامه انقلاب در کلیساهای استان برگزار خواهد شد.

كريمي گفت:از 14 تا 18 بهمن از ساعت 10 تا 12 تحت عنوان پرواز سیمرغ و پروانه ها برنامه کودک و نوجوان بصورت کاملا رایگان در سینما آزادی برگزار خواهد شدوتمامی اقدامات جشنواره فیلم فجر با همکاری شهرداری ارومیه، حوزه هنری و صداوسيما برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اجرای 440 برنامه فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

برچسب ها: دهه فجر ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.