انهدام باند سارقان حرفه‌ای و دستگیری معتادان پرخطر در تربت جام

در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۵۱ خرده فروش و معتاد پرخطردستگیر و باند سارقان حرفه‌ای در شهر صالح آباد منهدم شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای و دستگیری معتادان پرخطر در تربت جام به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: پلیس شهرستان تربت جام در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۵۱ خرده فروش و معتاد پرخطر را دستگیر و جمع آوری کرد.

سرهنگ" هوشنگ کیانی"  افزود:  پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحد‌های عملیاتی این فرماندهی مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان مواد افیونی را در هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشتند


وی گفت: در این راستا ماموران این فرماندهی در چند عملیات ضربتی ضمن دستگیری ۹ خرده فروش و ۴۲ معتاد پرخطر، یک کیلو و ۵۲۲ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
 

انهدام باند سارقان حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت

 

سرهنگ "هوشنگ کیانی همچنین از انهدام باند سارقان حرفه‌ای در شهر صالح آباد و کشف ۱۸ فقره سرقت خبر داد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوص در سطح شهر صالح آباد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری صالح آباد پس از بررسی دقیق سرقت‌ها و آثار بجامانده تحقیقات میدانی گسترده را شروع و به فردی سابقه دار مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از جمع آوری ادله کافی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ کیانی گفت: متهم در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس ۶ همدستش را (۴ مرد و ۲ زن) را معرفی که با اطلاعات بدست آمده ماموران این فرماندهی آنان را در عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۱۸ فقره سرقت منزل و سرقت از اماکن خصوص و مغازه‌ها در سطح شهر صالح آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام//ف.ج
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.