در جشنواره فیلم فجر؛

سینما هلال و اکسین اهواز، میزبان 18 فیلم سینمایی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اکران 18 فیلم سینمایی در سینماهای هلال و اکسین اهواز در جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر از 13 بهمن ماه به مدت 10 روز در سینما هلال و اکسین اهواز اظهار کرد: امسال 18 فیلم سینمایی در اهواز در 2 بخش 'سودای سیمرغ' و 'سیمرغ و پروانه‌ها' اکران خواهند شد.

وی اذعان داشت: این جشنواره 13 بهمن ساعت 18:30 در سینما هلال و با اکران رایگان فیلم سینمایی ماهورا، ساخته حمید برزگر افتتاح خواهد شد.

جوروند فیلم‌های سینمایی 'امیر'، 'مغزهای کوچک زنگ زده'، 'تنگه ابوقریب'، 'بمب'، 'به وقت شام'، 'چهار راه استانبول'، 'سرو زیر آب'، 'دارکوب'، 'سوء تفاهم'، 'خجالت نکش'، 'جاده قدیم' را فیلم های بخش اصلی و بخش سودای سیمرغ این جشنواره عنوان کرد و افزود: فیلم های مذکور در 2 سانس 19 و 21 در هر 2 سینما اکران خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بخش سیمرغ پروانه ها را مربوط به کودکان و نوجوانان عنوان و تصریح کرد: فیلم‌‎های 'شکلاتی'، 'دزد و پری'، 'فیل شاه'، 'دنیای کیف‌ها' و 'قهرمانان کوچک ' در بخش سیمرغ و پروانه‌ها اکران می‌شوند که ساعت اکران این بخش 10 صبح است و نمایش آن ها برای دانش آموزان مناطق محروم به صورت رایگان است.

وی علت پخش نشدن فیلم ' لاتاری' در اهواز را وجود دیالوگی عنوان کرد که از نظر تاریخی بی‌پایه و بی‌اساس است و با وجود حذف این دیالوگ، باز هم این فیلم سینمایی در برنامه اهواز وجود ندارد و اکران نمی شود.

انتهای پیام/گ

اکران 18 فیلم سینمایی در جشنواره بین المللی فیلم فجر در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.