461 پروژه در دهه فجر در سمنان افتتاح می شود

استاندار سمنان گفت: 461 پروژه در دهه فجر در استان سمنان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر در استان سمنان با اشاره به اینکه 461 پروژه در دهه فجر در استان سمنان افتتاح می شود گفت: سهم پروژه‌های عمرانی از اعتبارات دهه فجر سال جاری ۲۲۲میلیارد تومان و سهم طرح‌های اقتصادی ۹۰ میلیارد تومان است همچنین ایجاد این طرح‌ها ۳۴۸ فرصت شغلی در استان سمنان را در بر خواهد داشت.

وی افزود: از مجموع پروژه های دهه فجر ۴۲۹ پروژه عمرانی و ۳۲ پروژه نیز اقتصادی هستند که درمجموع برای ساخت آن‌ها ۳۱۲میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: باید بپذیریم که از ظرفیت کویر سمنان نتوانسته‌ایم بهره لازم را ببریم، این استان ۳۲۵روز آفتاب را می‌بیند لذا بهترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاری درزمینه انرژی‌های نوین خواهد بود که خوشبختانه در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته که به دلیل عدم نهایی شدن فعلاً از ذکر آن‌ها خودداری می‌کنیم.

سید شهاب‌الدین چاووشی تاکید کرد: یکی از راه‌های شناسایی رانت‌ها رسانه‌ها و خبرنگاران هستند که باید این قبیل مسائل را به مسئولان گزارش دهند تا از آن جلوگیری شود.

چاوشی افزود: : رسانه‌ها همچنین باید مدیران ما را رصد کنند تا مدیران پاسخگو تشویق و کسانی که میانه‌ای با خدمت‌رسانی ندارند، جایگزین شوند و همچنین باید از ظرفیت جوانان پرشور و با انگیزه و همچنین بانوان که میدانی به آنها داده نشده، به خوبی بهره برد.

انتهای پیام / ق

جزئیات افتتاح 461 پروژه در دهه فجر در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.