پرداخت شهریه تحصیلی به مددجویان دانشجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان کمک هزینه و شهریه به بیش از دو هزار دانشجو تحت حمایت در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از دو هزار دانشجو در استان کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند.

رحمتی پور افزود: یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان کمک هزینه و شهریه به دانشجویان تحت حمایت در این استان در نیمسال اول سال تحصیلی۹۷ -۹۶ اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: سقف شهریه پرداختی به دانشجویان مددجو در مقاطع کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، مقاطع کارشناسی ارشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دکتری سه میلیون و ۵۰۰ تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اینکه کمیته امداد نگاه ویژه ای نیز به مناطق محروم و به تبع دانشجویان این مناطق دارد، عنوان کرد: همچنین حدود ۴۰ میلیون تومان اعتبار مازاد برسرانه شهریه در ترم تحصیلی جاری به ۲۷۸ دانشجوی ساکن در مناطق محروم استان کرمانشاه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

 

بیش از دو هزار دانشجو در استان کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.