زمین چمن آزادشهر سال آینده افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر گفت: عملیات احداث زمین چمن طبیعی شهرستان آزادشهر که به‌دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود بزودی آغاز می‌شود و سال آینده افتتاح خواهدشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامرضا خداوردی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: احداث این زمین چمن از سال ۹۳ آغاز شده که به علت کمبود اعتبارات با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود که از هفته آینده عملیات مجددا ادامه کار آغاز و اردیبهشت سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه شد و اکنون از محل همین اعتبارات برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

خداوردی گفت: جشن ازدواج آسان توسط اداره ورزش و جوانان با همکاری موسسه رهپویان عصر جوان رامیان برگزار شد و به ۲۵ زوج در شرف ازدواج ۱۳ قلم کالا از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، فرش و جارو برقی مجموعاً به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان جهیزیه اهداء شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با اشاره به برخی از برنامه‌های دهه فجر بیان داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از میدان مرکزی شهر به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: فستیوال ورزشی بانوان، مسابقات فوتسال جام‌فجر و همایش دوومیدانی پیشکسوتان به همراه همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های اداره ورزش در ایام دهه‌فجر است.

خداوردی گفت: بودجه ورزشی شهرستان آزادشهر ۱۱۰ میلیون ریال در سالجاری بود که در ۲ نوبت به ۲۲ هیئت ورزشی شهرستان، هر یک به مبلغ ۵ میلیون ریال واریز شد.

وی گفت: در شهرستان آزادشهر ۹ سالن ورزشی وجود دارد که ۶ سالن جدید و ۳ سالن قدیمی بوده و ۳۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و تعمیر این سالن‌های قدیمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/پ

زمین چمن آزادشهر در گلستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.