بهره برداری طرح های میراث فرهنگی دهه فجر در مازندران

۲۵ طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۲۵ طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری می رسد، گفت: ۶ رستوران درجه یک در شهرهای آمل، محمودآباد، بابل، تنکابن، نور و چالوس به مجموعه تاسیسات گردشگری استان اضافه می شود.

وی به افتتاح یک هتل سه ستاره در شهرستان رامسر اشاره کرد و افزود: مرحله دوم پارک آبی و مرکز سرگرمی و گردشگری در شهر بابل نیز از جمله طرح هایی است که دهه فجر به بهره برداری می رسد.

بزرگ نیا گفت: با بهره برداری ۴ هتل آپارتمان درشهرهای بابلسر، نوشهر، تنکابن و رامسر و هفت دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در دهه فجر تاسیسات جدیدی به گردشگران نوروزی خدمات خواهند داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از استقبال گردشگران و تورهای ورودی استان به مجموعه های بوم گردی خبر داد و افزود: با بهره برداری ۳ مجموعه بوم گردی در ایام دهه فجر،۶۷ مجموعه بوم گردی در سراسر استان خدمات می دهند.

بزرگ نیا گفت: برگزاری نمایشگاه سیمرغ در موزه تاریخ شهر آمل و نمایشگاه هنرهای سنتی در موزه تاریخ شهر بابل از جمله برنامه ‌های این اداره کل است که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در شهرهای سراسر استان اجرا می شود.

انتهای پیام/ م

بهره برداری ۲۵ طرح میراث فرهنگی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار