فرمانده سپاه ناحیه رزن:

بر گزاری برنامه دهه مبارک فجر در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری 180 برنامه دهه مبارک فجر در رزن خبر داد.

بر گزاری برنامه دهه مبارک فجر در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابوالفضل برات زاده فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اینکه 180 عنوان برنامه در شهرستان رزن با همکاری بسیج ،ادارات شهرستان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است گرامیداشت ایام الله دهه فجر با عزاداری حضرت زهرا همراه باشد و در تمام مساجد شهرستان با حضور گسترده مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح داشت: 12 برنامه در سطح شهرستان به عنوان برنامه‌های شاخص شهرستانی انجام می‌گیرد.

برات زاده افزود: در دهه فجر امسال 7 یادواره شهدا در شهرستان با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا در روستاهای پشتجین نظام آباد کلکبود قایش بابا نظر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 65 عنوان برنامه فرهنگی هنری در این ایام خبر داد و گفت : این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی مثل کتابخوانی، نقاشی، مقاله‌نویسی با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت:افتتاح پل و پایگاه قلعه جوق توسط بسیج سازندگی و همکاری ادارات شهرستان و تعمیر مسجد بهکندان و چورمق در طول دهه فجر انجام می‌شود.

برات زاده گفت :30 مورد سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا توسط مسئولان شهرستان و همکاران در سپاه در این دهه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

برنامه دهه مبارک فجر در رزن برگزار می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.