مدیر کل آموزش و پرورش همدان:

ابلاغیه ممنوعیت بازدید از گلزار شهدا کشوری بود

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ابلاغیه صادره کشوری بوده و از سوی وزرات خانه صادر شده است.

ابلاغیه ممنوعیت بازدید از گلزار شهدا کشوری بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  خزائی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در نشست صمیمی با اعضاء باشگاه خبرنگاران جوان همدان با اشاره به ابلاغیه اخیر وزرات آموزش و پرورش گفت: این دستور العمل  کشوری بوده و از سوی وزرات آموزش و پرورش به تمامی مراکز استان ها ارسال شد.

وی در ادامه بیان کرد: این ابلاغیه به صورت آزمایشی و برای 3 ماه به استان ها ارسال شده بود.

خزائی در ادامه بیان کرد: متاسفانه دراستان همدان این ابلاغیه با سربرگ استانی به مراکز ارسال شده بود که این شائبه را به وجود آورده بود که از سوی استان همدان صادر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه این بخشنامه عمومی نبوده و همه دانش آموزان را شامل نمی شود، خاطر نشان کرد: ابلاغیه مذکور مختص به مقاطع پیش دبستانی، پایه اول و دوم بوده و سایر مقاطع را شامل نمی شود.

وی با بیان اینکه در صدور ابلاغیه اخیر بی دقتی شده بود، بیان کرد:  در ذکر و آوردن کلمه گلزار شهدا بی دقتی  و قصور رخ داده بود، که نباید این اتقاق رخ می داد.

خزائی در ادامه گفت: این بخشنامه با اصلاح  و رفع نواقص موجود مجددا به مراکز ارسال شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر تکریم مقام شامخ شهدا و جانبازان در سازمان آموزش و پرورش، تاکید کرد: در دهه فجر برنامه ها متعددی برای گرامی داشت مقام شهدا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/د.ا

صدور ابلاغیه ممنوعیت بازدید از گلزار شهدا کشوری بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
روح شهدا شاد یادشون گرامی
آخرین اخبار