مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد؛

بهره برداری از 18 پروژه ورزشی در دهه فجر دراستان یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح 18 پروژه ورزشی در سطح این استان به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

  مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از افتتاح 18 پروژه ورزشی در سطح این استان به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

شریعتی گفت: در ادامه خدمات دولت تدبیر و امید و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 18 پروژه ورزشی شامل، سالن چندمنظوره ورزشی، زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، سالن شمشیربازی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بر این اساس سالن 1200 نفره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شهرستان بافق در مساحتی به متراژ 2 هزار و 450 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از سالن ورزشی دهستان فهرج به‌عنوان یکی دیگر از اماکن ورزشی نام برد که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و اضافه کرد: برای ساخت این پروژه ورزشی بااعتبار بالغ‌بر 750 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این زمین‌ها در روستای مبارکه بافق، روستای شیطور بافق، روستای تنگ چنار مهریز، روستای سرو علیا اردکان، روستای صدرآباد ندوشن اشکذر و هلال‌احمر میبد واقع‌شده که درمجموع بیش از 900 میلیون تومان برای احداث این شش زمین چمن مصنوعی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پروژه طرح تعویض کف‌پوش سالن‌های ورزشی جانباز امام شهر یزد، شهید موحدین مهریز، شهید لجه مهریز، سالن امام علی (ع) بهاباد و همچنین سالن شمسی شهرستان اشکذر از دیگر طرح‌هایی است که بااعتباری بالغ‌بر 400 میلیون تومان در ایام‌الله دهه  فجر بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزدافزود: همچنین زمین فوتبال ساحلی در شهرستان میبد و روستای مبارکه بافق نیز بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

شریعتی افزود: سالن چندمنظوره روستای زردین شهرستان تفت از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در ایام‌الله دهه مبارک فجر است که در 2 هزار و 500 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 850 میلیون تومان احداث‌شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه‌های فوق و نامبرده شده از اعتبارات ملی، استانی و خیری بوده است.

انتهای پیام/ ی

افتتاح پروژه ورزشی در سطح استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.