سرهنگ لطفی خبر داد

اعتراف سارق قطعات خودرو به ۶ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم خودرو در شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ خلیل لطفی رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام اظهار کرد: شب گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان فرجام بودند که متوجه شدند فردی در کنار خیابان تعدادی لوازم و قطعات داخلی خودرو را به عنوان لوازم دست دوم به فروش می‌رساند.

وی افزود: این اقدام توجه ماموران را جلب کرده و برای بررسی موضوع به سمت این فرد تغییر مسیر دادند، اما زمانی که به محل رسیدند فرد مذکور اموالش را رها کرده و از محل گریخت.

سرهنگ لطفی تصریح کرد: این اقدام ظن ماموران را در مورد سارق بودن وی به یقین بدل کرده و به تعقیب وی پرداختند که در نهایت چند متر آن طرف‌تر این فرد بازداشت و به همراه اموالی که کنار خیابان برای فروش گذاشته بود، به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، اظهار داشت: متهم در ابتدا سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض ماموران را گمراه کند، اما بازجویی‌های فنی پلیس به وی این امکان را نداد و در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

گفتنی است، متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی سه حلقه لاستیک خودرو، هفت دستگاه امپلی فایر، چهار عدد ساب، سه دستگاه ضبط و پنج دستگاه باند مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار