مصاف ساری ۲۱ و شمس برای ماندن

تیم والیبال ساری ۲۱ به مصاف تیم شمس می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های ساری ۲۱ و کاله مازندران در ساری و ورامین به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ساری ۲۱ در یکی از این دیدار‌های حساس و سرنوشت‌ساز در خانه میزبان شمس تهران است و برای ماندن در لیگ برتر محکوم به برد در این دیدار است.

ساروی‌ها پس از شهرآورد جنجالی مازندران برابر کاله آمل با حکم رای کمیته انضباطی مقابل سایپا تهران بدون حضور تماشاگران به میدان رفتند، اما امروز در حضور تماشاگران ساروی در سالن ورزشی سیدرسول حسینی به مصاف تیم شمس تهران خواهند رفت.

بازیکنان و کادرفنی تیم ساری ۲۱ که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، هفته گذشته مقابل هاووش گنبد در شهرآورد شمال پیروز شدند و تا حدودی برای بقا در لیگ امیدوار شدند، ولی برای ماندن و حفظ سهمیه باید در برابر شمس تهران نیز پیروز شوند.

امتیاز جدول رده‌بندی در لیگ برتر والیبال کشور بر حسب برد است که در جدول تیم شمس تهران با هفت برد و با ۱۷ امتیاز در رده هشتم و ساری ۲۱ با پنج برد با ۲۰ امتیاز در مکان دهم جدول جای دارد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶ فردا در سالن جهان سید رسول حسینی ساری آغاز می‌شود و تماشای این بازی برای تماشاگران رایگان اعلام شده است.

همچنین کاله مازندران دیگر نماینده مازندران در یک دیدار خارج از خانه مهمان شهرداری ورامین است.

انتهای پیام/

دیدار حساس ساروی‌ها با شمس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار