افتتاح 23 طرح ویژه دهه فجر در بهزیستی استان‌ یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از اجرای 71 برنامه در قالب 23 افتتاحیه و 48 برنامه فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی ویژه دهه فجر دراستان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان  یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از اجرای 71 برنامه در قالب 23 افتتاحیه و 48 برنامه فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی ویژه دهه فجر در اداره‌کل بهزیستی استان خبر داد.

جلیل عفتی نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان را از جمله برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت دهه فجر دانست و گفت: گرامیداشت پیروزی انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی و بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله این برنامه‌هاست.

وی افتتاح 23 طرح در مجموعه بهزیستی استان یزد را یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص بهزیستی در دهه‌ فجر دانست و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های اشکذر، میبد، خاتم، تفت، یزد و مهریز به بهره‌برداری می‌رسد.

عفتی یادآور شد: افتتاح شش مرکز مشاوره، 12 مهد کودک، 3 مرکز توانبخشی، مجتمع خدمات غیردولتی بهزیستی در حوزه توانبخشی و یک سالن ورزشی فرهنگی ویژه معلولین، افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده و بهره برداری از خانه کودکان و نوجوانان یزد، 3 مرکز مشاوره و سلامت روان محلی و همچنین افتتاح کمپ ترک اعتیاد و طرح غربالگری شنوایی از جمله طرح‌هایی هستند که در این هفته افتتاح می‌شوند.

گفتنی است، برگزاری مراسم تجلیل از معلولین موفق بهزیستی، همایش منتظران موعود برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی معلولین، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتهای زندگی و پیش از ازدواج، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده ایثارگران بهزیستی را از دیگر برنامه بهزیستی به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/ ی

 بهره برداری طرح های بهزیستی درسطح استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.