عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

عده ای با تهمت زدن به مراجع تقلید و حوزه های علمیه در صدد ضربه زدن به اسلام اند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند که حوزه های علمیه به هیچ وجه از بودجه های دولتی اداره نمی شود و بخش اندکی از بودجه های عمرانی است که دولت آن بودجه ها را فراهم می کند.

عده ای با تهمت زدن به مراجع تقلید و حوزه های علمیه در صدد ضربه زدن به اسلام اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در اجتماع طلاب همدانی، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در ایام الله دهه فجر، بلکه در تمامی لحظات باید نسل به نسل بازگو شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف واقعی به معنای آغاز یک حرکت عظیم مردمی و انسان دوستانه است، انقلاب ایران اسلامی با دو اصل شروع شد، نخست مردم خواستن که دشمنان از کشور ایران بیرون بروند، دوم محور حرکت مردم با هدف بود، انقلاب مصر بی هدف بود اما محور انقلابیون ایران ولایت فقیه بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: خیلی ها در زمان انقلاب از کشور خارج شدند تا دوباره بعد از زمین خوردن انقلاب به کشور بازگردند، اما وجه تمایز انقلاب اسلامی ولایت محوری مردم ایران بود و با قدرت به راه خود ادامه داد و می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان ایرانی در زمان رژیم پهلوی در آرزوی تحصیل بودند و امروز به برکت انقلاب کشوری امن برای تمام اقشار جامعه به وجود آمده است.

انتهای پیام/ص.ف

حوزه های علمیه به هیچ وجه از بودجه های دولتی اداره نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.