لزوم ورود خیرین به عرصه تعلیم و تربیت

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خیرین باید در عرصه تعلیم و تربیت وارد شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی ترین انقلاب های دنیا بود که حاصل کودتا و جنگ مسلحانه نبود، بلکه حاصل حضور مردم در خیابان در لبیک به ندای رهبر بود.

  خزاعی افزود: دشمنان ما تحمل استقلال ملت ایران را ندارند و حال که با تبعیت از ولایت فقیه استوارتر از قبل ایستاده ایم، دشمن علیرغم تلاش ها نمی تواند آسیبی به این نظام وارد کند.

  وی دشمن اساسی بشریت را جهل عنوان کرد و گفت: در دنیای امروز تسلط  کشورهای زورگو بر دیگران، محصول علم و دانایی است و قدرت نمایی آمریکا و به یغما بردن سرمایه کشورها توسط ابرقدرت ها با ابزارها علمی میسر شده است.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که در گذشته تنها مرجع تربیت مدرسه و خانواده بود، تصریح کرد:  با وجود این که در امروز تربیت در انحصار این دو نیست، اما کماکان موثرترین عامل در تربیت نسل هاست. 

  خزاعی با بیان این که اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز آموزش و پرورش نیست، افزود: خیرین باید در عرصه تعلیم و تربیت وارد شده و در راستای احیای فکر و اندیشه بشر و نجات انسان ها گام بردارند.

انتهای پیام/ص.ف

خیرین در عرصه تعلیم و تربیت وارد شوند

برچسب ها: دهه فجر ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار