تحقق 94 درصدی ارائه آموزش‌های مهارتی در مناطق روستایی استان اردبیل

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از تحقق 94 درصدی ارائه آموزش‌های مهارتی در مناطق روستایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد پورقلی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: برای مناطق روستایی 369 هزار و 999 نفرساعت و یک هزار و 869 نفردوره  پیش‌بینی شده بود که از این میزان در 9 ماهه نخست امسال شاهد ارائه 348 هزار و 261 نفرساعت آموزش در سطح روستاهای استان بودیم.

وی اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی در مناطق روستایی و عشایری و نیز سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه اشتغال بوده که در این راستا برنامه‌های آموزشی مختلفی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش عشایری استان بیان کرد: امسال ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به میزان 26 هزار و 172 نفرساعت و 113 نفردوره پیش‌بینی شده بود که با اقدامات انجام شده توانستیم 70 درصد ایم تعهدات را عملیاتی کنیم که تحقق تمامی تعهدات تا پایان سال پیگیری می‌شود.

پورقلی در مورد ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی در سکونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل تصریح کرد: در این بخش شاهد تحقق تمامی تعهدات بودیم به طوری که آموزش 51 هزار و 500 نفرساعت با 267 نفردوره هدف گذاری شده بود که 105 درصد برنامه‌ها در این بخش تحقق یافته است.

وی از ارائه آموزش‌های بازارمحور و محصول‌محور در استان خبر داد و افزود: علاوه بر این در بخش‌های دیگر نیز ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی با جدیت دنبال می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا با توسعه چنین مهارت‌های زمینه توسعه اشتغال را در استان فراهم آوریم چرا که توسعه آموزش‌ها و ارتقای مهارت افراد در این حوزه می‌تواند نقش اساسی در رفع مشکلات در بخش اشتغال ایفا کند.

انتهای پیام/ح

ارائه آموزش‌های بازارمحور و محصول‌محور در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار