نقشه دشمن فاصله انداختن بین مردم ومسئولان است

امام جمعه دیلم به نقش دشمن در فاصله انداختن بین مردم ومسئولان اشاره کرد و گفت: یکی از آفت‌ها وآسیب‌ها دوران انقلاب فاصله گرفتن مسئولان از مردم بود.

نقشه دشمن فاصله انداختن بین مردم ومسئولان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم با گرامیداشت ایام دهه فجر و ایام فاطمیه بر باشکوه برگزار شدن  مراسم سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت:  باید یاد شهید رجایی و شهید باهنر و دیگر شهدا که جان خود را در راه اسلام از دست داده‌اند و تقارن آنرا با ایام فاطمیه  گرامی داشته شود.

امام جمعه دیلم دهه فجر را آینه‌ای برشمرد که احکام اسلام در آن به مرحله ظهور رسید و یکی از برجستگی‌های مهم امام راحل را استفاده از فرصت‌ها دانست و گفت: امام(ره) فرصت را از دشمن گرفت و به میهن بازگشت و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته خود را ایفا کرد.

وی با تاکید بر ادامه راه امام راحل وآرمان‌های شهدای والامقام افزود: امام(ره) هیچ وقت از آرمان‌هایش دست برنداشت و جایگاه رفیع ولایت را نهادینه کرد و شهدا این مسیر را دنبال کردند.

حسینی بوشهری به نقش دشمن در فاصله انداختن بین مردم ومسئولان اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از آفت‌ها وآسیب‌ها دوران انقلاب فاصله گرفتن مسئولان از مردم بود که متاسفانه دشمنان نیز بر همین مورد تاکید کردند و نباید بگذاریم این فاصله به عنوان آفت نهادینه شود.

فرماندار دیلم نیز دهه فجر را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت : خدمات دولت در کل خدمت به نظام است و باید در بین مردم اطلاع رسانی شود.

حسن اسماعیلی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:دولت اقدامات و دستاوردهای خوبی در شهرستان دیلم داشته است که مسئولان باید آنها را در دهه مبارک فجر برای مردم بازگو کنند.

وی به بیان اهمیت روز 12 بهمن ماه، سالروز بازگشت امام راحل (ره) به کشور پس از چندین سال تبعید و دوری از وطن اشاره و تصریح کرد: استقبال بی نظیر مردم از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این روز ، خاطره‌های فراموش نشدنی ساخت که تا ابد در اذهان از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

انتهای پیام/م

نقش دشمن در فاصله انداختن بین مردم ومسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.