فرمانده سپاه زرند؛

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود

ویزیت رایگان بیماران و برپایی نشست هایی با موضوع تبیین جایگاه زن از جمله برنامه های سپاه شهرستان زرند در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه زرند با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والا مقام ویاد وخاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه گفت :دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها وتجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.


وی افزود :پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست؛ زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع مردم بر حکوت فاسد بوده ایم.

سرهنگ شاهرخی مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا دانست ویادآور شد: این نکته اساسی برای غربی‌ها و افراد سیاسی مادی گرا که پیوسته به دنبال داشتن رفاه بیشتر هستند، قابل درک نبود. انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینیی (ره) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به‌وجود آورد که با الگوگیری از آن منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد. وتوانست، معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زند و از سوی دیگر توانست یکی از مستحکم‌ترین رژیم‌های وابسته و حمایت شده از سو‌ی استکبار جهانی را ریشه‌کن کند.


سرهنگ شاهرخی  در ادامه سخنان خود با دعوت از همه اقشار مختلف مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان زرند در برنامه‌های دهه فجر ومراسم عزاداری وسوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت:دهه فجر هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، ورق می‌خورد. اما امسال این ایام مصادف شده با شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها)، کسی که در راه اسلام ودفاع از ولایت جان خود را تقدیم کرد وپیروزی انقلاب اسلامی ما هم که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. فرصتی است برای همه ما وبدانیم هر آنچه که بدست آوردیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی است که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است وباید قدر این انقلاب، نظام و ولایت را بدانیم. وهمانطور که در طول ۳۹ سال انقلاب اسلامی از همه گردن‌های سخت عبور کردیم ونگذاشتیم دشمن به اهداف خود برسد، امروز هم با وحدت ویکپارچگی نقشه دشمنان را نقش برآب نمائیم.


وی در پایان سخنان خود گفت: در طول ایام دهه فجر ویژه برنامه های مختلف توسط رد‌ه های سپاه شهرستان برگزار می‌گردد، از جمله مراسم عزاداری وسوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه ثارالله سپاه زرند به مدت ۵ شب، برپایی یادواره شهدای والامقام، ویزیت رایگان بیماران، غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدای والامقام، دیدار با خانواده معزز شهداء وایثارگران، برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی وتببین جایگاه زن برگرفته از سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) وده‌ها برنامه دیگر عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

اعلام برنامه های سپاه زرند در دهه فجر

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار