8 طرح عمرانی خدماتی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر، هشت طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

افتتاح 8 طرح عمرانی خدماتی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یکی از این طرح ها شامل کارخانه تولید آهک و نایلون در شهرستان ملکان است که با اعتبار 28 میلیارد ریال به بهره برداری رسید؛ با افتتاح این واحدها برای 125 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.


امروز همچنین 6 دستگاه خودرو آتش نشانی، خودرو حمل زباله و لودر با اعتبار 42 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان بناب واگذار شد.


زیبا سازی و آسفالت روستای بکرآباد از توابع بخش مرکزی ورزقان با ده هزار مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی در نخستین روز از دهه مبارک فجر است.


امروز همچنین نمایشگاه صنایع دستی و سنتی در مرند، نمایشگاه خوشنویسی در بستان آباد، واحد تولیدی گوشتی و خانه ورزش روستایی در بخش مرکزی بستان افتتاح شدند.


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از یک هزار و 500 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با صرف اعتباری بیش از 35 هزار و 600 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داده است.

 

انتهای پیام/خ

 

افتتاح 8 طرح عمرانی خدماتی در آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار