همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید یوسف احمدی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید یوسف احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید یوسف احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

 شهید یوسف احمدی، فرزند محمد در تاریخ 1/7/1353 در شهرستان فالوس از توابع اشنویه متولد شد. پسر بزرگ خانواده بود و 5 برادر داشت. مقطع ابتدایی خود را در روستای محل تولدش به پایان رساند و دیپلم خود را در اشنویه گرفت. خدمت سربازی‌اش را در سال 1372 در شهرستان سردشت به پایان رساند. وی در خرداد سال 1376 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و یک فرزند دختر شد. ابتدا در سال 1371 به عضویت بسیج درآمد و به صورت پاره وقت در بسیج فعال بود. سپس در سال 1385 به همراه برادرش در بسیج ویژه خدمت می‌کرد. سپس به سپاه پیوست و 15 سال در خدمت سپاه پاسداران و نظام بود. به انقلاب و نظام جمهوری خیلی علاقه داشت، به طوری که خانه را به پایگاهی برای بسیج تبدیل کرده بود. بسیار با جرأت و جسور بود و با تلاش ایشان بود که در آخرین درگیری توانستند، حدود 12 نفر از افراد ضدانقلاب را معدوم کنند.
ایشان سرانجام در حدود ساعت 3 بعدازظهر در تاریخ 26/3/1395 در روستای قره‌سقل در منطقه‌ی فالوس از توابع شهرستان اشنویه در محاصره‌ی ضدانقلاب افتادند و در اثر اصابت گلوله به ناحیه‌ی سرش، در حالی که روزه بود، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 بیوگرافی شهید یوسف احمدی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار