اداره کشور و خدمات نظام حول محور ولایت فقیه

امام جمعه دورود گفت: باید مشکلات و چالش‌های کنونی کشور با روحیه و مدیریت جهادی حل وفصل شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌السلام رضا حقیان امام جمعه دورود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: یکی از ابعاد تقوا به استناد سیره حضرت زهرا دفاع از حریم ولایت است و ایشان با شیوه‌های مختلف و با سخنرانی‌ها و مواعظی که در مجالس مختلف مخصوصا در جمع زنان بیان کردند و نگارش وصیت نامه سیاسی از حریم ولایت بعنوان اساسی‌ترین رکن دین حمایت کرد.

وی افزود: امروز با تاسی از سیره حضرت زهرا همه موظف به رعایت بعد تقوا براساس اندیشه حضرت امام خمینی (ره)، خط نایب ولایت فقیه بر تداوم امامت هستیم.

امام جمعه دورود گفت: خط نبوت و خط امامت نیاز به حمایت، جانفشانی و تبلیغ داشت، امروز نیز خط ولایت فقیه نیاز به دلسوزی عملی، تبلیغ و جانفشانی دارد، چرا که اداره کشور حول محور ولایت فقیه است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مسائل اساسی در اندیشه سیاسی حضرت امام بیان شده، حفظ انقلاب و نظام است، افزود: به تعبیر ایشان حفظ انقلاب و نظام از اوجب، واجبات است و یکی از راهکار‌های حفظ انقلاب و نظام بیان دستاورد‌های نظام اسلامی در مدت بسیار کوتاه ۳۹ سال گذشته است.

حقیان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام انقلاب اسلامی در برون مرز‌ها و مزدوران آن‌ها درون مرز‌ها القاء می‌کنند، که این نظام یک نظام ناکارآمد بوده، نباید اجازه دهیم، که دیگران با القای ناکارآمدی تمام دستاورد‌های نظام را زیر سوال ببرند.

وی اظهار داشت: در قالب مقایسه دستاورد‌ها معمولا یکی از قالب‌های علمی که در بیان دولت‌ها و حکومت‌ها از آن استفاده می‌شود، توسعه یافتگی کشور در مقایسه قبل از انقلاب و بعد از آن است.

خطیب نماز جمعه دورود گفت: یک سری از مشکلات، به دلیل وجود بی‌تدبیری‌ها انکارناپذیر است، که باید مسئولان آن‌ها را با روحیه جهادی، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی یکی پس از دیگری حل و فصل کنند.

حقیان تصریح کرد: دشمن پاد زهر خود را به روزرسانی می‌کند و به نسل جوان ما می‌دهد، ما پادزهر را به روز رسانی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/م

اداره کشور و خدمات نظام حول محور ولایت فقیه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار