برگزاری جلسات هفتگی جمعیت پیشگامان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان گفت:جمعیت پیشگامان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جلسات هفتگی داشته و مسائل جاری کشور را بررسی کرده و نتیجه را با مسؤولان امر در میان گذاشته و مسائل را گوشزد می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن حدادی اصفهانی  امروز در همایش تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان ضمن خیرمقدم به پیشگامان انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این روزها مصادف با بازگشت امام خمینی به ایران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و رهایی کشور از سلطه آمریکا است.

وی افزود: امید دارم مسلمین وظیفه‌شناس با توجه به مشکلات موجود در دنیای اسلام به حکم آیه «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» همه با هم متحد و متفق شده و به دستور قرآن طبق آیه «اطیعواالله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» تحت امر ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی شجاعانه ایستاده و انقلاب را یاری و گسترش جهانی دهیم.

رئیس جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: جمعیت پیشگامان اصفهان در سال 1320 در هنگام سنگ‌پرانی به سربازان انگلیسی که اصفهان را اشغال کرده بودند، شکل گرفت و در دوران ستم‌شاهی بر حسب وظیفه شرعی با تشکیل حوزه‌های سری به رهبری آیت‌الله کاشانی، شهید نواب صفوی و امام خمینی(ره) مبارزاتی علیه دولت غاصب وقت داشتیم که بعضی از افراد این جمع توسط ساواک زندانی و بعضی شهید شدند.

 خاطرنشان کرد: جمعیت پیشگامان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جلسات هفتگی داشته و مسائل جاری کشور را بررسی کرده و نتیجه را با مسؤولان امر در میان گذاشته و مسائل را گوشزد می‌کند؛ آرزو داربم که برادران در جهت استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش و یاری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

همایش تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.