نخست وزیر سابق نپال در اختتامیه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

احزاب نقش مهمی در مبارزه با افراطی گری و تروریسم دارند

نخست وزیر سابق نپال گفت: احزاب و تشکل‌ها می‌توانند نقش مهمی در مقابله با افراطی گری و تروریسم بازی کنند.

احزاب نقش مهمی در مبارزه با افراطی گری و تروریسم دارندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هان کانال نخست وزیر سابق نپال در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که صبح امروز آغاز شد، اظهار کرد: سیستم های سیاسی می‌توانند در رشد و توسعه کشورها کمک های شایانی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی به ماموریت هایی که در زمینه توسعه کشورهایمان داریم، به درستی عمل کنیم.

نخست وزیر سابق نپال افزود: سیستم های سیاسی می توانند مردم را برای اهداف مهم تقسیم بندی کنند، امیدوارم با برنامه ریزی جدی بتوانیم نقش احزاب را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید احزاب در کنار هم قرار بگیرند و مذاکراتی انجام دهند، گفت: در نپال موقعیت مناسبی وجود دارد و احزاب سیاسی می توانند نقش مهمی بازی کنند.

نخست وزیر سابق نپال تاکید کرد: همه می دانیم خاورمیانه با مشکلات فراوانی مواجه است و تروریست ها هم بحران هایی را به وجود آورده اند برای از بین بردن افراطی گری باید همکاری بسیاری داشته باشیم و بتوانیم تمدن راه ابریشم را دوباره احیا کنیم.

وی اضافه کرد: با همکاری می توانیم به رونق اقتصادی دست یابیم. برای رسیدن به ثبات باید همه کشورهای تاثیرگذار تلاش کنند و به یک راه حل مشترک بیندیشند.

نخست وزیر سابق نپال گفت: احزاب و تشکل ها می توانند نقش مهمی در مقابله با افراطی گری و تروریسم بازی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار