برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان در ایلام

مسئول واحد ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری ایلام گفت:مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان به دو زبان فارسی و کردی با عنوان رنگین‌کمان در ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان در ایلام به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; زهرا سیفی مسئول واحد ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری ایلام اظهار کرد: این مراسم ساعت 15 تا 17 چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری با حضور شاعران، صاحب‌نظران و داوران استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری شهدای کودک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره به دو زبان کردی و فارسی برای دو گروه زیر 20 سال و بالاتر از 20 سال برگزار می‌شود.

سیفی، با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از شهریورماه سال جاری اعلام و توزیع و آخرین‌مهلت ارسال آثار نیز پایان آبان ماه سال جاری بود، تصریح کرد: درمجموع 260 اثر به دبیرخانه این جشنواره شامل 60 اثر در بخش زیر بیست سال، 150 اثر در بخش بالای بیست سال و 50 اثر هم در بخش کردی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشنواره شعر کودک و نوجوان در ایلام

برچسب ها: دهه فجر ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.