ضرورت همدلي اوليا و معلمان در مدارس

مراسم تجليل از دختر نخبه ي روستا و دانش آموزان ممتاز علمي دبيرستان شهيد ملكي با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار گرديد.

ضرورت همدلي اوليا و معلمان در مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;فارس شريفي اعلام کرد: فرزندان شما بیش از تدارک امکانات و کنترل تحصیلی به والدینی نیاز دارند که با ارتقای دانایی ها و یادگیری های خود به ارتقای سطح فکری خانواده کمک کنند و آنچه والدین در تعامل خود با کودکان در خانه انجام می دهند عامل اصلی تعیین کننده توانایی های کلامی و پیشرفت درسی آنان است.

وی افزود: بدون شک محبت و همدلی معلم ها تنها روی احساس علاقه متقابل دانش آموزان موثر نیست بلکه احساس مثبت و خوشرویی معلم تاثیر مستقیمی بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان نیز دارد.

شریفی اضافه کرد: رفتار مثبت و سازنده معلم به مراتب نقش مهم تری در موفقیت تحصیلی دانش آموزان ایفا می کند و حتی بیش از امکانات آموزشی و کمک درسی روی یادگیری دانش آموزان موثر است.

وي يکي از عواملي که در يادگيري شاگردان نقش اساسي داردرا ايجاد انگيزه عنوان کرد و گفت:انگيزه، دانش‌آموز را به سمت يادگيري هدايت مي‌كند، علاقه و عشق او را بر مي‌انگيزاند و به فعاليت‌ها و تلاش‌هاي او شکل و جهت مي‌بخشد

شریفی افزود: موفقيت در زندگي همواره در پرتو پذیرش مسئولیت ها، پرورش قابلیت ها و آمادگی برای جذب مهارتها رقم مي خورد.

شريفي در پايان سخنانش به دانش آموزان گفت: اگر می خواهید که در زندگی دانش آموز موفقی باشید، باید خودتان را همان طور که یک باغ را برای برداشت بهترین محصول پرورش می دهند، پرورش دهید. 

در پايان اين همايش با اهدا لوح تقدير و جوايز نقدي از زيبا نصرالهي، نفر سوم جشنواره خوارزمي در بخش تصوير خواني و احساس واژه ها و ساير دانش آموزان ممتاز در مسابقات علمي استاني و آزمون ورود به مدارس نمونه دولتي تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/اس

همدلی معلمان و اولیا در مدارس ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.