همزمان با دهه فجر؛

افتتاح ۱۴۴پروژه شهرداری در شهرستان خوی

شهردار خوی از بهره برداری ۱۴۴ پروژه شهرداری بمناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به اینکه دهه فجر هر سال یادآور وحدت، اراده و ایمان مردم ایران در رسیدن به یک تحول بزرگ اجتماعی و فرهنگی است، گفت:۱۴۴پروژه با اعتباری بالغ بر 211940 میلیون ریال از سوی شهرداری خوی در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجرافزود: بهره‌برداری از مدرسه خیریه 7کلاسه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، 87مورد خیابان کشی و بهسازی معابر سطح شهر، 23 مورد پیاده روسازی، اصلاح هندسی و بهسازی پارک دروازه سنگی( قالا قاپیسی)، اصلاح هندسی و بهسازی خیابان امام خمینی(ره) و اصلاح هندسی میدان معلم، بهسازی معابر محله تخته پل، احداث میدان شمس و بهسازی بلوار شمس و کشاورز کوی ولیعصر، ساماندهی 20 متری البرز، ساماندهی خیابان مصلی و پارک کوی صفا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بهره برداری در ایام دهه فجر امسال می باشد.
شهردار خوی اظهار داشت: بهسازی بیش از 87 مورد از معابر سطح شهر از جمله پروژه های عمرانی شهرداری است که با اعتباری بالغ بر 142019 میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری اجرا شده که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

اکبرزاده افزود: یکی از دیگر از اقدامات عمرانی شهرداری در سال جاری اجرای بیش از 23 مورد پیاده روسازی است که با 16901 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری انجام شده است.

وی تاکید کرد: اصلاح هندسی و بهسازی پارک دروازه سنگی نیز با اعتباری بالغ بر 6100 میلیون ریال از منابع داخلی و استانی در سال جاری انجام شده و در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

اکبر زاده ادامه داد:پروژه احداث میدان شمس و بهسازی بلوار شمس و کشاورز کوی ولیعصر یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در این کوی می باشد که از ابتدای سالجاری نسبت به اجرای آن با اعتباری بالغ بر 9900 میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری اقدام شد.

شهردار خوی همچنین اضافه کرد: اصلاح هندسی و بهسازی خیابان امام خمینی(ص) و اصلاح میدان معلم نیز از دیگر پروژه هایی بود که در راستای ساماندهی معابر و بهبود عبور و مرور شهری انجام شده و برای این پروژه اعتباری بیش از 10589 میلیون ریال هزینه شده است.

اکبرزاده تصریح کرد: بهسازی معابر محله تخته پل نیز با اعتباری بالغ بر9830میلیون ریال، ساماندهی 20 متری البرز نیز با اعتبار 3544 میلیون ریال، ساماندهی خیابان مصلی با اعتبار3957 میلیون ریال و احداث پارک کوی صفا نیز با اعتبار 4100 میلیون ریال از جمله پروژه های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر می باشند که اعتبار این پروژه ها از محل منابع داخلی شهرداری بوده است.

انتهای پیام/م

 ۱۴۴پروژه شهرداری درشهرستان خوی افتتاح می شود

برچسب ها: دهه فجر ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
تاریخ دقیق کی افتتاح میشه ؟