فرماندار خلخال؛

آبشار منطقه گردشگری ازناو آماده افتتاح و بهره برداری است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: آبشار منطقه گردشگری ازناو آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال عنوان کرد: آبشار منطقه گردشگری ازناو آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد و بیش از چند مسیر طبیعت‌گردی‌، صعود‌های ورزشی و جاده سلامت در منطقه ازناو و کمرخونی روستای خوجین درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: در بحث گردشگری و تکمیل زیرساخت‌ها در منطقه گردشگری ازناو‌، با ورود یک سرمایه‌گذار توانمند بخش خصوصی مراحل اداری آن در حال پیگیری است و در آینده‌ نزدیک شاهد تحول چشمگیر در شهرستان خلخال در حوطه گردشگری خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خلخال از اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل خبر داد و افزود: اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل خلخال با ورود دولت و سرمایه‌گذاری دولتی از سوی سازمان همیاری و شهرداری‌ها اجرا خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: تسهیلات دولتی در سال ۹۶ برای شهرستان خلخال از سوی دولت اختصاص یافته و در بحث اشتغال فراگیر روستایی بیش از 56 میلیارد تسهیلات داریم که نیازمند استقبال و حضور مردم در عرصه برای دریافت و استفاده از این تسهیلات با بهره 6 درصد برای توسعه اقتصادی روستاها و اشتغال جوانان روستا هستیم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت : بیش از 60 طرح عمرانی و 10 طرح اقتصادی در شهرستان خلخال در طول دهه مبارک فجر با حضور مسؤولین استانی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

از اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل

 

برچسب ها: فرمانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار