کلینیک مددکاری مشتاق در بیرجند افتتاح شد

کلینیک مددکاری مشتاق و پایگاه خدمات اجتماعی در محله خیرآباد شهرستان بیرجند همزمان با سومین روز از دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛مهندس ناصری فرماندار شهرستان بیرجند صبح امروز در مراسم افتتاحیه کلینیک مددکاری مشتاق و پایگاه خدمات اجتماعی در محله خیرآباد،ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تشکر از اقدامات بهزیستی در راستای مصوبات ستاد بازآفرینی شهرستان گفت:فعالیت بهزیستی به عنوان یک فعالیت فراگیر و گسترده در سطح اجتماع باید منجر به شرایط بهتر زندگی مردم به خصوص گروه هایی که نیاز به کمک و حمایت دارند شود که بهزیستی خوشبختانه در این راستا گام های مثمر ثمری را برداشته است.


وی با بیان اینکه عملکرد ما واکنش محور است،افزود:ما باید بتوانیم فعالیت ها را از رویکرد صدقه ای و حمایت مادی و مالی گسترش دهیم و پیش از اینکه افراد دچار معلولیت و محدودیت شوند از مشکلات روحی و روانی آنها پیشگیری کنیم .


شرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند گفت:این کلینیک با هدف فراهم کردن فضای مناسب برای گروه های هدف افتتاح شده است .


مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند افزود:در حال حاضر این کلینیک با یک مسئول فنی،یک روانشناس و یک مددکار راه اندازی شده است .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۶ پرونده مددجویی به مرکز تحویل داده شده است،گفت:برای هر پرونده ۲۴ هزار تومان یارانه ماهیانه برای کلینیک در نظر گرفته شده است .


شرفی در خصوص پایگاه خدمات اجتماعی محله خیرآباد گفت:طی تفاهم نامه منعقده ۱۰۰ میلیون ریال در طی یک سال در صورت ابلاغ اعتبار در نظر گرفته شده است که این مبلغ تا ۲۵ درصد قابل افزایش است.
انتهای پیام/غ


کلینیک مددکاری مشتاق در بیرجند افتتاح شد

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار