انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک باند 4 نفره کلاهبرداران حرفه‌ای با یک میلیارد و 944 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خراسان شمالی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات 4 متهم دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 944 میلیون ریال اعتراف کردند.

در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

سردار مظاهری بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، موفق شدند این کلاهبرداران را در یک عملیات ضربتی دستگیر  و برای بازجویی های بیشتر به مقر انتظامی انتقال دهند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، یاد آور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت و آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نمی دهد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با اینگونه موارد موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.