هزینه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال جهت تجهیز مدارس قدیمی خلخال

فرماندار خلخال از تجهیز و بازسازی برخی از مدارس قدیمی خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فریدون بابایی، فرماندار خلخال گفت: در سال جاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل علاوه بر تجهیز مدارس نوساز خلخال برای تجهیز مدارس قدیمی خلخال بیش از 2 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی افزود: امسال با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان توجه ویژه ای به افزایش اعتبارات عمرانی فضاهای آموزش منطقه شد.
فرماندار خلخال با قدردانی از تلاش خیرین مدرسه ساز در کمک به اجرا و تکمیل چند طرح عمرانی آموزشی خلخال افزود: اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مدرسه روستای خانقاه بفراجرد نمونه ای از تلاش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم روستایی این شهرستان است.

فرماندار خلخال با بیان اینکه با مخروبه شدن ساختمان مدرسه قدیمی روستای خانقاه بفراجرد مقطع دبیرستان از این روستا حذف و دانش آموزان برای ادامه تحصیل به مرکز شهرستان مراجعه می کردند، اظهار کرد: امسال به کمک خیرین این روستا و صرف اعتباری بالغ بر 520 میلیون ریال ساختمان مخروبه این مدرسه بهسازی ، مقاوم سازی ، تجهیز و تعمیر شد.
بابائی افزود: با فراهم شدن زمینه حضور دوباره دانش آموزان در این مدرسه ، 31 دانش آموز مقطع دوره اول متوسطه مشغول تحصیل شدند.
بابائی گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز 21 مدرسه با 103 کلاس درس در این شهرستان احداث و تحویل آموزش و پرورش مناطق سه گانه خلخال شده است.رستان خلخال

انتهای پیام/ح

احداث 21 مدرسه در شهرستان خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار