افزایش ۹ درصدی تلفات حوادث رانندگی

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلفات ناشی از حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه نخست امسال ۹.۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  کامروز امینی ظهر مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 10 ماهه نخست امسال تعداد 153 نفر در حوادث رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9.2 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از این 153 نفر 36 نفر زن و 117 نفر مرد بوده‌اند، افزود: از این تعداد، 109 نفر در مسیرهای برون شهری، 27 نفر در مسیرهای درون شهری و 17 نفر در مسیرهای روستایی تصادف کرده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 95 مورد جواز دفن فوت ناشی از تصادف در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، 29 مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران، 27 مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه و دو مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی صادر شده است.

امینی به آمار مصدومین ناشی از تصادفات در 10 ماهه امسال اشاره داشت و عنوان کرد: این آمار چهار هزار و 356 نفر بوده است که از این تعداد سه هزار و 170 نفر مرد و یک هزار و 186 نفر زن بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد 15.7 درصدی مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی در استان هستیم، گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته سه هزار و 762 نفر بوده است.

انتهای پیام/ش

تلفات حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد ۹ درصد افزایش یافت

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.