مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم آذربایجان غربی توزیع می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 6 هزار جلد قرآن کریم بین ساکنان مناطق محروم استان توزیع می‌شود و همچنین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهدای قرآنی دیدار صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در دهه فجر مسئولیت کمیته هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و کمیته ی قرآنی بر عهده تبلیغات اسلامی استان گذاشته شده است، افزود: علاوه بر توزیع قرآن در کمیته قرآنی، محافل انس با قرآن در ۱۲ شهرستان با حضور قاری برتر کشوری در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و ۱۱۰ روحانی مستقر در روستاهای استان کارگاه‌هایی با موضوع احکام و تعالیم قرآنی برگزار می کنند.
حجت‌الاسلام داداش‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته قرآنی، ادامه داد: برپایی غرفه‌های قرآنی بخون و جایزه بگیر، برگزاری اختتامیه کارگاه‌ " وحدت شاهرگ جهان اسلام " که مرحله مقدماتی آن در چهار شهرستان برگزار شده بود، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در کمیته هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موبایلی در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: در این راستا برخی از برنامه‌ها و نرم‌افزارها مانند سروش فجر و شور انقلاب به روزرسانی می‌شود و یادواره شهدا با همت انجمن اسلامی اشرفی اصفهانی تحت عنوان " شهدای محله کوی نارون " برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام داداش‌زاده با اشاره به برگزاری همایش ویژه مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در دهه فجر، تصریح کرد: برگزاری مسابقه پیامکی و مسابقه تلگرامی تحت عنوان شعر انقلاب ویژه مداحان و شعرای آیینی، مسابقه تیراندازی ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اصناف از دیگر برنامه‌های کمیته هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی می باشد.

انتهای پیام/م

توزیع قرآن در مناطق محروم آذربایجان غربی

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.