ویژه برنامه یاوران انقلاب با محوریت انتقال پیام انقلاب به نسل جوان برگزار شد

ویژه برنامه یاوران انقلاب (پیشتازان دختر) با حضور ۴۰۰ دانش آموز دختر از مدارس نواحی ۱ و ۲ ارومیه به میزبانی سازمان دانش آموزی و آموزش وپرورش آذربایجان غربی برگزارشد.

رزم آرا معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در ویژه برنامه یاوران انقلاب (پیشوازان دختر) که با حضور 400دانش آموز دختر از مدارس نواحی 1و2 ارومیه برگزارشد، رسالت سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزان و ایجاد زمینه هایی در جهت تربیت آنها در حوزه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.
وی ضمن اشاره به اهم دستاورد های سازمان دانش آموزی گفت:سازمان دانش آموزی استان متشکل از  44هزار و 400دانش آموز و 1 هزار و 400 مربی پیشتاز است که موفق به کسب رتبه های اول و چهارم کشوری شده است.
شکرنیا سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دهه فجر را یاد آور قیام مردم دلیر وبابصیرت کشور عنوان کرد و افزود:وجود برنامه هایی با محتوای اشاعه فرهنگ و روحیه انقلابی عامل پایداری نظام اسلامی خواهد بود.
وی ضمن تأکید بر برپایی هرچه باشکوه تر میلاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فتنه اخیر آشوبگران اشاره کرد و گفت:دشمنان بایستی بدانند مردم ولایتمدار ایران با تأسی از آموزه های نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری در قبال ترفند های توطئه گران ایستادگی خواهند کرد.
شکرنیا ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال پیام انقلاب به نسل کنونی و تدوین دیدگاه های امام راحل عنوان کرد و افزود:ایران اسلامی با رشد و تعالی در حوزه های مختلف بخصوص علم و فناوری بعنوان الگوی مقاومت در قبال استثمار و ظلم و جور مطرح است لذا این امر موجبات مکر و توطئه دشمنان را فراهم می‌آورد که تنها راه نجات از این اغتشاشات و نیرنگ ها تمسک به منویات مقام معظم رهبری و فرهنگ عاشوراست.

انتهای پیام/م

دهه فجر بهترین زمان برای انتقال پیام انقلاب به نسل کنونی

برچسب ها: دهه فجر ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.