مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

میراث فرهنگی اردبیل به عنوان دستگاه برتر در صیانت از حقوق شهروندی معرفی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: دستگاه های اجرایی بر اساس شاخص های تعریف شده به لحاظ صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارزیابی می شوند.

وی افزود: ایجاد میز خدمت، پاسخگویی سریع به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مراجعان در سال های اخیر از سیاست های میراث فرهنگی استان بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی، تبلیغات محیطی در جشنواره ها و نمایشگاه ها، برگزاری نشست بانوان با موضوع حجاب و عفاف و تجلیل از بانوان نمونه حجاب و عفاف اداره کل در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف صورت گرفته است.

حاجی زاده با اشاره به قدردانی استانداری اردبیل از اقدامات صورت گرفته اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بطور جد ی دنبال می شود.

وی متذکر شد: همچنین ترویج ارزش های اسلامی و دینی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف از اهداف این اداره کل است که با همکاری و مشارکت کارکنان تحقق آن تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بطور جد ی دنبال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار