حمله تروریستی به سفارت روسیه در افغانستان خنثی شد

تلاش تروریست‌ها برای حمله به سفارت روسیه در کابل با کشف یک خودروی بمب گذاری شده در مجاور ساختمان سفارت ناکام ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، یک منبع آگاه در افغانستان اظهار کرد تلاش برای انجام یک حمله تروریستی به سفارت روسیه در کابل ناکام ماند.

این منبع آگاه با اشاره به اطلاعات اولیه ارائه شده در این خصوص اظهار کرد یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی ساختمان سفارت روسیه پیدا شد که حاوی 1000 کیلوگرم مواد منفجره بود.

در همین حین رسانه های خبری وقوع حمله تروریستی با یک خودروی مزدا در نزدیکی سفارت روسیه را مخابره کردند. با این حال وزارت خارجه روسیه و سفارت این کشور در کابل هنوز اطلاعات ارائه شده در این خصوص را تایید نکرده اند.

در ماه های اخیر کابل شاهد افزایش حملات تروریستی بود. در پی انفجار یک بمب در پایتخت افغانستان در اواخر ژانویه، 103 نفر کشته و 235 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی طالبان مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

در پی فعالیت گروه های تروریستی طالبان و داعش در افغانستان، مردم این کشور از بی ثباتی اوضاع سیاسی، اجتماعی و امنیتی رنج می برند. در حال حاضر نیروهای امنیتی و دفاع ملی افغانستان در اقدامی مشترک در حال مبارزه با عناصر گروه های تروریستی در این کشور هستند.

انتهای پیام/

 

ناکام ماندن حمله تروریستی در کابل 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار