فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل سه کارگروه تخصصی پلیس و شهرداری در حوزه های ترافیکی، پشتیبانی انتظامی و فرهنگی - اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار مهدی معصوم بیگی  در دیدار با شهردار اصفهان افزود: با تشکیل این کارگروه‌ها مسائل، مشکلات و گره‌های به وجود آمده در خدمات رسانی به شهروندان شناسایی و پیگیری لازم برای رفع آن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو نهاد پلیس و شهرداری در تعریف نظم عمومی پرچم‌دار و تعیین کننده هستند و با کمک یکدیگر می‌توانند خدمات متفاوت‌تری را به شهروندان ارائه کنند، خاطر نشان کرد: وظایف شهرداری و نیروی انتظامی به نظم عمومی مرتبط است و به همین دلیل پلیس و شهرداری باید بسیاری از کارها را با همکاری و همراهی یکدیگر پیش ببرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: دو نهاد شهرداری و پلیس ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، ظرفیت تعامل و هم افزایی بین این دو نهاد در اصفهان بیش از میزان موجود است.

سردار مهدی معصوم بیگی اضافه کرد: زمانی که تعامل خوبی بین پلیس و شهرداری در شهرها و به خصوص کلانشهرها وجود داشته باشد، مردم نیز از این تعاملات بهره مند می‌شوند و رضایتمندی آنان از ارائه خدمات افزایش می یابد.

شهردار اصفهان نیز دراین دیدار اظهارکرد: رابطه مستقیمی بین امنیت و رضایت مردم وجود دارد و هر چه بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، ضریب امنیت جامعه بالاتر می رود.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه اگر بخواهیم استقلال و امنیت کشور حفظ شود و مردم از گزند آفات در امان بمانند، باید رضایت مردم را کسب کنیم، افزود: ارائه خدمات با کیفیت شهرداری به مردم در گرو هم افزایی شهرداری با پلیس است بنابراین ضروری است پلیس و شهرداری برای جلب رضایت مردم باید تعاملات خود را افزایش دهند.

شهردار اصفهان با اشاره به وجود آسیب‌ها و مشکلات عدیده اجتماعی که نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته است، تصریح کرد: تعریف درستی از نظم عمومی وجود ندارد و کتاب خوبی نیز در این باره نوشته نشده، بنابراین آنهایی که این مقوله را تعریف می‌کنند بیشتر آن را به پلیس ارتباط می‌دهند در حالی‌که تمام خدماتی که تعطیلی ندارد با نظم عمومی در  ارتباط است و وظایف برخی از نهادها به ویژه نیروی انتظامی و شهرداری ارائه خدمات عمومی است که نتیجه این وظایف منجر به برقراری نظم عمومی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار شهردار اصفهان با فرمانده انتظامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار