افتتاح طرح هتلینگ،اورژانس ونمازخانه بیمارستان نرگس دورود

رئیس بیمارستان نرگس دورود از افتتاح اورژانس، نمازخانه و طرح هتلینگ این بیمارستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌اکبر سلیمانی رئیس بیمارستان نرگس دورود با بیان اینکه بیمارستان تخصصی نرگس دورود با توجه به نیاز منطقه و با هدف ارائه هرچه بیشتر خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و دیگر اقشار جامعه، فعالیت کرده، بیان داشت: این بیمارستان به‌عنوان بیمارستان تخصصی زنان، کلیه اعمال جراحی زنان و زایمان به شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعرفه‌های بیمارستان نرگس دورود دولتی بوده و وجود زایشگاه بیمارستان ۷ تیر شهرستان دورود باعث پایین آمدن لود کار این بیمارستان شده است.

رئیس بیمارستان نرگس دورود خاطرنشان کرد: طرح هتلینگ بیمارستان نرگس دورود با صرف اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرایی و افتتاح اورژانس و نمازخانه بیمارستان نرگس دورود پیش درآمدی بر اجرای طرح توسعه در این مرکز درمانی است.

وی در خصوص افتتاح اورژانس بیمارستان نرگس دورود کرد: زیربنای اورژانس بیمارستان نرگس دورود هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده که ۷۶۰ متر، شامل اورژانس و مابقی آن پارکینگ است.

این مسئول عنوان کرد: مراحل پایانی اورژانس شامل محوطه‌سازی و نصب در و پنجره در حال انجام است و این بیمارستان در بخش‌های تخصصی پذیرش و درمان فعالیت کرده و زیر ۶ ساعت از بیماران نگهداری می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه این بیمارستان باید به سمت جراحی‌ها و تخصص‌های دیگر برود، گفت: این بیمارستان بخش بستری بیماران را نداشته و فقط برای جراحی زنان و زایمان بخش تخصصی وجود دارد.

وی با اشاره به بیان اینکه بخش جراحی زنان بالغ‌بر ۲۸ تخت دارد و در صورت بالا رفتن لود کار جوابگو نیست، اظهار داشت: درخواست افزایش تخت را داده‌ایم و نماینده دورود وازنا پیگیر طرح توسعه‌ای بالغ‌بر ۹۶ تخت خوابی بیمارستان نرگس دورود بوده که احتمالاً سازمان تأمین اجتماعی با ۶۴ تخت آن موافقت کند.

سلیمانی ادامه داد: ۲۲ هزار نفر در ماه فقط از داروخانه این بیمارستان استفاده و بخش‌های دیگر مراجعات زیاد است و خدمات مناسب و مطلوبی به بیماران این مرکز درمانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح اورژانس، نمازخانه و طرح هتلینگ بیمارستان نرگس دورود

برچسب ها: اخبارسلامت ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.