تسهیل امر سرمایه‌گذاری در اندیمشک

مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیمشک از تسهیل امر سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید هدایت اله موسوی، مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت : سال  جاری بیش از 235 هزار تن محصول صیفی و سبزی در اراضی کشاورزی شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل کشت سال 1396، بیش از 18 میلیون تن از محصولات کشاورزی اندیمشک به کشورهای مختلف جهان صادر شود که ارزش ریالی صادرات محصولات کشاورزی اندیمشک تا پایان امسال به بیش از 700 میلیارد ریال می‌رسد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: از سرمایه‌گذاران برای حضور در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی شهرستان اندیمشک دعوت می‌شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با حضور دراندیمشک و فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی از ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی استفاده و زمینه را برای توسعه پایدار ایران اسلامی و برگشت سرمایه مالی خود فراهم و سودآوری اقتصادی را برای فعالیت آغازشده را به دنبال داشته باشند. 

موسوی با اشاره به این‌که از سرمایه‌گذاران برای حضور در حوزه صنایع تبدیلی شهرستان اندیمشک، حمایت می‌شود، بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی شهرستان اندیمشک، پیش‌بینی و مهیا شده است.

انتهای پیام/م

سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی اندیمشک تسهیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.