حاشیه های جشنواره فجر؛

تنور جشنواره فیلم فجر با «به وقت شام» داغ شد

تنور چهارمین روز از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر با اکران «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا داغ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه برگزار شد.

در سانس اول فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما برای مخاطبان نمایش داده شد و پس از آن شاهد نشست پرسش و پاسخی بودیم که نسبت به بقیه فیلم ها خلوت تر پیش رفت. «امیر» اثری است که پیش بینی می شود مخاطب خاص بیشتری داشته باشد.

حاشیه این مراسم، حضور میلاد کی مرام با گریمی متفاوت بود که سوژه خوبی را به عکاسان داد. این گریم به اذعان خودش مربوط به فیلم «روسی» امیر حسین ثقفی است.

تنور داغ جشنواره فیلم فجر به واسطه نمایش «به وقت شام»

پس از پایان این نشست، نوبت به فیلم «خجالت نکش» رضا مقصودی رسید که فضای جشنواره را بخاطر محتوای کمدی و دلچسبی که داشت عوض کرد. اما باز هم نشست پرسش و پاسخ آن خلوت تر از مابقی فیلم ها و تقریبا به اندازه فیلم سینمایی «امیر» بود.

این نشست نیز با حاشیه پررنگی همراه نبود  و پیش بینی می شود در گیشه موفق باشد.

سومین اکران به فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا اختصاص داشت؛ اثری که صف های آن حدود نیم ساعت قبل از نمایش طولانی و شلوغ شد و تمام سالن های پردیس ملت را مملو از تماشاگر کرد.

تنور جشنواره فیلم فجر با «به وقت شام» داغ شد

این فیلم هنگام نمایش، احساسات برخی خانواده های شهدای مدافعان حرم را برانگیخت و اشک آن ها را درآورد. این نشانه همذات پنداری  مردم با این فیلم سینمایی است.

می توان گفت نشست خبری این فیلم نیز از دیگر فیلم های نمایش داده شده در پردیس ملت و تا روز چهارم شلوغ تر بود و حاشیه های متعددی در برداشت.

 تنور داغ جشنواره فیلم فجر به واسطه نمایش «به وقت شام»

این حاشیه ها از بیان  اشتباه و خنده آور نام فیلم توسط گبرلو  تا واکنش های تند و متعصبانه حاتمی کیا در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران را در بر می گرفت.

چهارمین روز جشنواره فیلم فجر با همه فراز و نشیب ها  به کار خود پایان داد و باید منتظر روزهای بعد و حاشیه های آن باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار